Avatar
Official Artist
Johnny Chen
Actor , Screenwriter , Music Producer
447,380 views| 102  Posts

Kids..don't do this at home!

OKTOBERFEST!!!  It's that time of the year when people of all colors let loose and get loaded on "Apple Juice!"

Since I'm in Taiwan now and there's no such thing...all I can say is..."I will drink with you guys in spirit!"

Ahhh...miss the short hair.

Happy people!

Happier people! Nope...not enough juice...YET!

Miss ya girls!!!

Hell no H2O!!!!

Let's not forget the food...ok I admit it's a bad pic.  That's because food is no longer important!

Here comes the part when everyone stops being normal...

WTF!!!!

No they are not gay....The guy on the right is getting married the next day so his idiot friends made him put on a dress.  They must be really good buddies. Cuz there's no way in hell I'm doing that when I'm getting hitched.

I don't know what's more popular...Min or the "Juice?"

Ok that's enough "Apple Juice" for one day.  Until next year!!!  More "Apple Juice"

 

about 12 years ago 0 likes  13 comments  0 shares
Yummy
That's just disturbing...
about 12 years ago
Yummy
But it's not October... ;)
about 12 years ago
Yummy
(resisting urge to put Johnny in lederhosen)
about 12 years ago
Yummy
Oh yeah... and International Talk Like A Pirate Day is September 19th!!! www.talklikeapirate.com
about 12 years ago
Photo 1410
You're gonna sweat juice the next day. LoL!!!
about 12 years ago
Photo 23048
Oh I hate Octoberfest >.< though I like beer ;), but Becks does not belong to an Octoberfest!!!
about 12 years ago
Photo 67318
LOL ^^
about 12 years ago
45862083 0af2fd4d5d
either min has shrunk, or the cans are bigger there...
about 12 years ago
Photo 197077
Looks like you had a blast ... The guy with the dress has some guts either that or He was just too waisted ... lol
about 12 years ago
Rottendoubt a4 patrick
hahahah wow min is huge and strong!!
about 12 years ago
Tumblr lco6qprnqh1qafl27
I find that disturbing...lol~
almost 12 years ago
Tumblr lco6qprnqh1qafl27
Boozed for a whole week with those...
almost 12 years ago
Photo 23833
Derek!
almost 12 years ago

About

Hi My name is Johnny, the "H" is silent.

Learn More

Languages Spoken
english, cantonese, mandarin
Location (City, Country)
Hong Kong
Gender
male
Member Since
April 20, 2007