Coverimage default 02

Loc Pham

About Loc Pham

2beRebornAgainandagainAndagain...

I'm lucky to be alive and breathing...still happee regardless of who or what is "in my way"...I really don't care anymore. The point is, it's over w/e is said and done...sad but true...Life Goes on...C'est la vie

Interesting facts about Loc Pham

Birthday 04-09
Languages Spoken english
Location United States
Job Film Student
Gender male
Favorite Music PJ Harvey, Justin Timberlake, Coldplay, Arctic Monkeys, Rilo Kiley, Hard-Fi, Digitalism, Daft Punk, Junkie XL, Lupe Fiasco, Radiohead, Klaxons, Maroon 5
Favorite Tv Shows Journeyman, Bionic Woman, Bones, House
Favorite Movies Changing Partners, Lady Vengeance
Favorite Books After Dark, Saint City Sinners
Favorite Faves Me Good Friends
English Name I am...W/ e U Think I\\\\\\\\\\\\\\\
Member Since September 27, 2007
Fans 89
Profile Views 102,795

Latest lifestream updates

Oh and...

Lovers In Japan (acoustic) - Coldplay

I'm gonna fucking pull an All-Nighter...Oh yeah babies...Madness... Death And All His Friends - Coldplay

0 people like this

Hmmm...U Only live ONCE...

Well, since this isn't working out...It was nice knowing ya'll...

Too much drama and stuff on here...

Apparently, I'm a lost cause, haha... Anyways, I'm outie...

No replies to this one...

Don't bother commenting...

Inbox full? I won't be reading this...

Bell, you were right, last time was a precursor...

Now? Time to go for good...Nothing but misery now...

Kuhitsu, I can't stay on here...not even for you...

GOod luck on being the "weird ones" on here now...

I'll pass the torch to you...If you want, go check out:   
http://www.twitchfilm.net For all those trailers of GORY and Uncensored stuff...

Also, Dailymotion.com is good alternative for UToob...

Lastly...www.beyondhollywood.com and aintitcool.com

Those are the only things I leave behind...GOod luck to you...

GOnna miss you pal...if you still have my e-mail...you can email...

I may need to see you soon? haha Just kidding! too bad...I don't think this

Is good for me health, ya? Toodles! Love ya, mon! Miss the "Good" times...

PuhEAst! Lastly, bell, you are so blunt! Kuhitsu, u too...Poked Penguin? =_+

Anywhos, I'm gonna go and focus on something like school for a change...

THis is my last year...I've decided this is it...if I don't make this I'm not going to ever...

P.S. Here's the music free mp3 streaming site: http://www.imeem.com

Miss and love ya'll...

P.S.S. Happy burthday to me...Twenty Four...Yay...

0 people like this

Released...

I find myself emotionally drained...all this "misunderstanding"...

I think that this is the problem humans always face...

if you notice, in ALL of Shakespeare's works...there exists SOME sort of Misunderstanding hence there is conflict...I'm sick of it...I rather CREATE a story with the characters to suffer, not I...

I do not know why all this happened, but I learned...this:

No more gurl-friends for the rest of my life...Skool life that is...

I can't stand this...I'm waiting until I'm THIRTY @ Least...

I feel my throat welling up with stress...

sighs More disheartened and tired...

I think I need sleep...

Goood bye

Love,

Loc

0 people like this

OKay...let's Clear the air...

If anyone asks, I'll be clear...

This is what happened TWO weeks ago:

I was @ skool on Wednesday, and suddenly next thing ya know, I'm an extra on a big budget film...SO, I end up crashing @ a fellow friend's dorm room, but since HE passed out drunk I couldn't get him to open up, his neighbor/muse/actress next door let me stayed while the Production was here in Seattle to shoot.

So, during those three or so days, I was sleeping over, and going to be an "Extra" on this big budget film...HOWEVER, I left my CELL phone charger @ home since I did NOT expect to be AWAY from home THAT long...I was JUST going to skool on a regular Wednesday, when suddenly my life took a detour...

So, I finally have access to the internet and I check my e-mail:

My X freakin sends me an e-mail with ACCUSATIONS of me doing this and that...

Okay, that's one thing, next I find out she tells my parents about whatever our own personal business *namely the nature of our Sexual well-being...

I was stressed out, and I do take account for my anger since I sent a nasty response wondering WHY she was even accusing me for "dodging" her in the first place.

Now, however likely this is, I may or may not have given her the Clap, which she claims is only possible cuz she was a virgin before me...I don't know whether or not this is true so I can't vouch for her anymore, but she says so, So I'm inclined to take that @ face value Well, then I'll "take" responsibility for that, but she goes and accuses me of sleeping with "those" gurls that I Slept over at? While I was on a Three day hiatus? Hmmm, so w/e, I told her I had no intention of sleeping with those gurls but apparently she can't hear me or sumthing, cuz she still accuses me of "sleeping" around...Well, I guess you can believe w/e u wanna believe.

I sent ONE PM to her THIS morning to make shure if things were clear, but apparently she's still BUG NUTS, so after she sent a Response PM asking me to NEVER contact her again, so in accordance to her WISHES I avoid sending anymore responses...

@ any rate, she is being irrational right now, I'd just wish you'd calm down and "talk" to me but you had to say those things and left a lot unsaid...so well, that's a problem.

I'll leave you alone, BUT I will send you the TEST results to show you...I WAS NOT lying about testing NEGATIVE for Chlamydia, HIV, Gonorrhea and ALL THE ABOVE...

Btw, I just found out that if you have sex with "Scented" condoms that's how you can get Infections...so FYI, keep that in mind, no "scented" condoms...

Anyway, I will stand VINDICATED and JUSTIFIED when the Test results come back...

Either way, IF you are telling the truth about being a virgin then I'll take responsibility for giving you the infection, however, stop saying that I'm DODGING responsibility...That's just ridiculous...I couldn't EVEN get your MESSAGES on my VOICEMAIL @ the time because my phone was DEAD @ the time! Sheehs, NOW EVERYONE knows cuz you won't let it go, and I'm NOT going to repeat myself OVER and OVER again for EVERY single person to hear...

If anyone ELSE has anything to say? No? God, that concludes today's AIRING out the AIR...

0 people like this

For U know who...buh-Baby...

My Love...as done by Klaxons...!!! ha...*Muahs...

0 people like this

See all 59 blog posts

Join now to follow Loc Pham

Loc Pham

Avatar

2beRebornAgainandagainAndagain... ...Read more

Location United States
Fans 89
Languages Spoken english
Favorite Books After Dark, Saint City Sinners