Avatar
Sono Kumagai
536,562 views| 3,716  Posts

Invisible Target

yes...the posters were all around the place like a month before the showing...

and i've been seeing Nic & Shawn's face all over the place since...

yeah, i work above a shopping center that's why...i have to pass by shopping centers daily...lunch especially...

i'm not that eager to see these 2 people in action...it'll show on TV...next Chinese New Year...

not until AnD started promoting it...Phil's in...and most importantly...ANDY ON!

OMG OMG OMG...i have to watch this...

lol...

been asking my friends...they were like...HK flick...hmm...

FINE!

then Friday, i called my friends out to hang out...CJ (yeah, the one in my friendlist), ValT who just came back from China with his girlfriend...couldn't get Lian...wonder what happened to her...

so when I picked up CJ, it was already raining in some parts of the city, but apparently the raining clouds haven't arrived at his house, odd...

then i was like, "where r we going? did u call ValT?"

CJ: "i dunno...err...movies?"

me: "COOL! Die Hard? or Invisible Target?"

CJ: "beats me...let's hear what ValT sez..."

so we got to ValT's place...i didn't know where he moved to, so i had to pick up CJ first...

and CJ couldn't remember which house it was... he just went there to pick up ValT the day before!!!

so we had to call ValT...and yeah, my wild guest was right, the house with the gates open...

so finally i see ValT's girlfriend... nice to meet ya~

and with everybody in the car, so we decided...movie it was...

but which?

poor me hasn't watch DieHard yet...

ValT said they watched it, on DVD...yeah right, pirated that is...

so i said let the cinema decide...

and off we went to Growball...no offers on Fridays...so it was RM7.00 per person...

and ValT was like "huh? centre point has cinemas?"

CJ and i was like... how long has Growball been operating? i have no idea...guess ValT just didn't go to the 8th floor the last time he came back...

so we reached the 8th floor...took a glance at the "Now Showing" board and to my surprise:NO DIE HARD 4.0!!!how can that be!!!!!

well, we still have Invisible Target...or else we'll have to watch Indon or Malay flicks since ValT hates horrors (Vacancy's on... )

so...got ourselves some middle seats...and off we go to buy some snacks...

as i just finished dinner with my colleagues Corrina & Esther (we had steak...) i had no intentions to get anything from the snack counter...went to the loo instead...

my dinner: lamb chop... we took a few pictures at the gaming zone and sitting lounge area while waiting for the show to begin...then we walked over to the PC zone near the entrance to the screening hall where our show's gonna start...

the previous show wasn't finished yet, so we just looked around and chatted...

finally, all the audiences came out, and among them, Fong2 and her boyfriend...and i thought it was cell grouping night?

anyhow, we went in, found our seats, and sat down...munched some popcorn bought by ValT...and waited for the show to begin... it's like i know what's gonna happen next for the flick...especially those shown in the trailers and those mentioned by Phil in his blog, especially the BIG JUMP!overall it was a pretty good flick...it was all excitement the moment Phil started showing his face in front of the camera...all of them kept running and running chasing Phil...makes me wanna sing "Let's Get It Started" by Black Eyed Peas... thumbs up for Phil although his character was short lived...his expression was so convincing, especially the part where he goes "lemme go...lemme go...LEMME GO!!!" wahaha...it would've sound annoying if somebody else did the part...

Andy...melts...u can actually see his face in the first scene already! he is the one who planted the bomb on the windscreen right in front of Sam's face right? or did i mix him up with the 3rd brother?

Sam...poor Sam...always liked to see him in the big screen, he can really bring his character to life and really leaves a great impression...HE IS JUST TOO GOOD!

GREAT JOB SAM!! TWO THUMBS UP FOR YA~

wasn't really impressed with Jaycee though, thought some of his expressions could've been a bit more, and others could be a bit less...just couldn't feel 'em...and what was that part after Andy was shot and Jaycee ran and attacked Wu Jing? didn't he like got shot for once or twice? couldn't really comprehend that...so that's what u call an adrenalin rush? i don't really think so... and the funniest would be Aaron's picture...how much did they pay for his 'appearance'? cool...

Wu Jing definitely out shined Nic and Shawn...his character's charisma was too strong...

it's not that Nic and Shawn didn't do a good job, guess the scrīpt was that way...this is how it goes when u have 2 (or u can say 3) cops chasing after 1 villain...u don't see how great the 3 cops are, u see how good the villain is when he can outrun 3 cops...

but at times, i feel Wu Jing's character was over exaggerating...anyhow...Wu Jing really never disappoints...

Andy's character wasn't all that bad actually...he's a villain (obviously) but he still has a softer side...it was so sad to see his character die, and i was like "no no no...i dun wanna see u die..." and yeah, they didn't let me see 'em die...we just know he died... all the characters i favor in the flick are villains...like i always said, i love villains! especially those who still has some good in them...

when a good guy does something bad, it's like a black ink dot in a perfect white cloth! it's just so irritating...but when a bad guy does something good, it's like a sunshine through dark clouds, or moonlight in a dark grey sky... don't mind my blathering...i'm just crazy...

p/s who's the 3rd brother? he looks interesting~

over 12 years ago 0 likes  3 comments  0 shares
Photo 16256
I wish I could tell you who the 3rd brother was. Won't get this film (non-pirated) in the States for a couple of more months. I don't care for Jaycee's acting. And many scenes or details in movies don't make sense (like the being shot multiple times but still able to fight/run/etc.). It's kinda annoying.
over 12 years ago
Photo 1831
Sounds like people are really enjoying this movie. :)
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
it's ok Peachey...we'll just give time for the detailed review to come out, and maybe there'll be a list of detailed cast & characters available... musicnote...it can be quite entertaining...=) thanx to the casts...Andy Andy Andy...*somebody just hit me*
over 12 years ago

About

Learn More

Languages Spoken
english, cantonese, mandarin, japanese, korean, malay, hokkien
Location (City, Country)
Malaysia
Gender
Male
Member Since
January 7, 2006

Sono Kumagai on Social Media