Avatar
Sono Kumagai
533,908 views| 3,716  Posts

felt blue...

Saturday morning...it struck me...out of nowhere...

while walking from the car park to my office...i suddenly felt a sense of insecurity...

ever since i lost my 2 rings (i used to wear rings on both my middle finger and pinkie of my left hand...now where have i misplace them?! ) my left hand felt strange, and Saturday morning, it felt emptier...as if my flesh were all gone...

it's just another of my mood swing...sigh

guess when things settle down, there's not much of an excitement in life anymore...

everything's just back to predictable again...i'm in my current job for 3 months now...nothing for me to complain about...especially when i think back of my previous job...i REALLY have nothing to complain about...

even after work, i didn't feel like going home, or doing anything else...i just sat on my place, doing repetitive stuffs, trying to sort out some filing stuffs, reading some stuffs on the Internet, especially in AnD just to keep myself from feeling bored sorting out those documents...

i felt hungry, but i don't feel like eating anything...

then i decided to leave the office, and maybe cruise around town...

passed by the 2nd fly over, the one-way fly over which everybody thought was useless to be built...but it has a great view up there! thought of heading to Sutera Harbour, maybe to Magellan...then again, it felt bored...

i suddenly was reminded of Lokkawi...Josh sez the roadside has awesome sunset view, though it's too early for sunset, but what the heck...my aunt lives there and i always go there, but i never got the chance to actually enjoy the view from the roadside...guess i should head there...

when i got there i u-turned, and stopped at the roadside...took some pics...some people whistled...so irritating...they should just get a life!

then i drove further down...stopped...came out from the car and took more photos....

i repeatedly did this until there was no roadside with view of the seaside for me to stop...

then i just drove further down bcuz i know there's this housing estate that is build just next to the sea bay...Taman Teluk Villa...i drove in there...and yeah, the view was magnificent...

for some shots, i just sat on the rock and tried to get a good shot at the view...

drove around the area in search of good views...

finally i was satisfied...a bit of drizzles actually...

so i decided to leave...wanted to find a friend or two for tea or something...can't find any...

in the end, i just bought some steamed buns from Kepayan...at least mum's happy to see these...

no worries, i slept after i ate a bun at home...and missed to have a drink with Tracy, which totally pissed her off...I'm so sorry Tracy~~~ made sushi to make it up to ya...please forgive me...i only woke up Sunday morning at 6am...sheesh...but i'm all good on Sunday!

damn...grass seeds stuck on my pants...should've look at where i was stepping...

over 12 years ago 0 likes  16 comments  0 shares
Photo 1831
are you feeling better now?
over 12 years ago
Photo 16256
Ooh, what a day. Are you doing better today?
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
thanx musicnote and peachey... i'm better...still feel somewhat empty... then again, it's not like i'm not used to it...=)
over 12 years ago
Photo 12272
Interesting photo you've taken! Time goes by, so I hope you feel better.
over 12 years ago
Photo 24063
your shoes.. seem familiar~~ is tat the pink one?? erm... kinda miss your shoes.. ^^ sorry~~ super abnormal lately.. =_-||
over 12 years ago
Photo 24061
feeling empty? well..i always have this feeling on friday night, after a whoe week of hardwork, and yet it is friday night and i am alone by myself.....so....yeah...i know how u feel..Hopefully this feeling is not for long
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
i'm still in the midst of uploading my pics over at the photo album...thanx for checking amy~ eling...yes, that's the same Nike shoes i bought in Midvalley...no money to buy new shoes lar~ buy also buy heels lar~ or shoes fit for working... MC...my damn fingers still feel kinda light...time to buy new accessories i guess... hehe...but i just paid for gym...the remaining money is for food and petrol...argh!
over 12 years ago
12
i get a bit depressed almost everyday, guess I got used to it already. True, Routinary days can make you feel down. Hope you're feeling okay dear. P.S. Teehee.. you're last line made a lighter note on your blog. =)
over 12 years ago
Photo 24063
the shoes look blues for me... maybe i also in the blue mood....... wish to be drunk...........
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
Juhana...i was like that for a period of time... now i can say i'm back to my happy self...=) i used to be a happy child... E Ling...itu kasut saja lah...how can shoes make u blue...funny lah u...
over 12 years ago
Photo 24063
macam sia cakap~~ sia pun biru biru~~~ ai.... i also dunno what happen to me...... hardly back to a bit normal... few days ago, i cried none stop..... hehe...
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
one word... 'sot'... btw, should take u out...ur friend =0 (equal zero translate to Mandarin, u should know who) came back ady...should bring u 2 meet up...
over 12 years ago
Photo 24063
hahaa~~ lucky u not say one zero~~ this weekend got promotion...... next week leh??
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
soli this weekend i am fully booked, especially saturday...sunday sleep...or gym...or dunno...
over 12 years ago
Photo 24063
haha~~ 2 busy gal~~ how come chatting here??
over 12 years ago
Bleupluie 89 sono
i dunno...u reply, i reply lo
over 12 years ago

About

Learn More

Languages Spoken
english, cantonese, mandarin, japanese, korean, malay, hokkien
Location (City, Country)
Malaysia
Gender
Male
Member Since
January 7, 2006

Sono Kumagai on Social Media